Δε. Φεβ 26th, 2024
Stathmarxis
Κοινοποίηση

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης λίγο πριν από τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη είχε κάνει το ίδιο λάθος.

Στην καταγγελία ότι ο 59χρονος σταθμάρχης την ίδια μέρα είχε κάνει το ίδιο λάθος προχώρησε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες του στον Alpha, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης λίγο πριν από τη φονική σύγκρουση των τρένων είχε κάνει το ίδιο λάθος. Δηλαδή, έβαλε σε λάθος ράγες τρένο του προαστιακού της Λάρισας, ο μηχανοδηγός το αντελήφθη, έκανε όπισθεν και επέστρεψε στην κύρια γραμμή.

Στο μεταξύ, μία ακόμη καταγγελία για τον συγκεκριμένο σταθμάρχη έγινε και στον ΑΝΤ1. Πιο συγκεκριμένα, σε καταγγελία ότι ο σταθμάρχης της Λάρισας δεν βρισκόταν στο σταθμό της Λάρισας την ώρα της τραγωδίας στα Τέμπη και πως στο σημείο βρισκόταν μόνο ο κλειδούχος, προχώρησε ο δικηγόρος ενός από τα θύματα, Γιώργος Μπαρτζώκης, μιλώντας στον ΑΝΤ1.

Σύμφωνα με καταγγελίες που έχει δεχθεί ο δικηγόρος, την ώρα του δυστυχήματος, στις κλήσεις του σταθμάρχη υπήρχε οχλαγωγία και ακουγόταν μουσική. «Στα 100 μέτρα υπάρχει ένα καφέ που δεν είχε μουσική», είπε συμπληρώνοντας πως, «δεν ήταν στη θέση του ο σταθμάρχης. Φαίνεται ότι ο κλειδούχος ήταν στη θέση του σταθμάρχη και ο σταθμάρχης ήταν μακριά».

Είπε μάλιστα πως, οι σχετικές καταγγελίες τεκμηριώνονται από επί τόπια στοιχεία και ότι, «πήγε η Αστυνομία και πήρε το υλικό από τις κάμερες, εγώ ζήτησα να πάρει και τα σκουπίδια».

Απολογείται ο σταθμάρχης για την τραγωδία στα Τέμπη
Αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες είναι ο σταθμάρχης της Λάρισας, που δεν άλλαξε τα κλειδιά με αποτέλεσμα το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους.

Ο σταθμάρχης αναμένεται να απολογηθεί εντός της ημέρας ενώπιον του ανακριτή. Όπως ανέφερε προ ημερών ο δικηγόρος του, «ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών».

Ωστόσο, είναι πολλά τα ερωτήματα που έχουν προκύψει, καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες ο 59χρονος είχε 17 ολόκληρα λεπτά που είχε αφήσει τα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή. Ο σταθμάρχης Πόρων μάλιστα τον είχε ενημερώσει ήδη από τις 23.05 πως η εμπορική αμαξοστοιχία είχε καθοδική πορεία προς Αθήνα.

Όσοι είναι γνώστες της δουλειά αναφέρουν ότι δεν θα έπρεπε να είχε μείνει μόνος του στο πόστο, καθώς δεν είχε την ανάλογη εμπειρία. Σύμφωνα με τη σοκαριστική αποκάλυψη του δικηγόρου Στέφανου Πατζαρτζίδη στο Newsbomb.gr, ο κατηγορούμενος είχε αναλάβει υπηρεσία μόλις 5 ημέρες πριν την τραγωδία.

Όπως ανέφερε, ο συνήγορός του, ο κατηγορούμενος το προηγούμενο διάστημα εργαζόταν σε μικρούς σταθμούς, είχε λάβει την πιστοποίησή του τον Ιανουάριο και πριν πέντε ημέρες, μέσα δηλαδή στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ανέλαβε υπηρεσία που θεωρείται από τις πιο δύσκολες και κομβικές του σιδηροδρομικού δικτύου.

«Από ανθρώπινη πλευρά είναι πραγματικά συντετριμμένος. Ο άνθρωπος αναλογίζεται αυτό που έγινε και δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης. Ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αλλά όπως είπα και σε συναδέλφους σας, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών. Το δικό μας μερίδιο το λαμβάνουμε από εκεί και πέρα είναι δουλειά της δικαιοσύνης και πιστεύω ότι η δικαιοσύνη θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Είμαι σίγουρος, πεπεισμένος», είχε αναφέρει ο συνήγορός του.

ΠΗΓΗ: newsbomb.gr